jajaja

Det lille ja bliver hængende

Det lille ja sætter et positivt flueben ud for dit brand oppe i hovedet på potentielle kunder. Det er uforpligtende at give. Men værdifuldt at modtage for din virksomhed.
Det kan fx være et like til et opslag på LinkedIn, tilmelding til et nyhedsbrev eller besvarelse af et spørgeskema.

Vejen til det store ja!

Kan du få det lille ja igen og igen, kan det være vejen til det store ja – til et salg, et samarbejde eller et møde. Det kræver, at du har tålmodigheden og en målrettet strategi.

På de sociale medier hedder det lille ja… et like

Giv dine potentielle kunder noget fagligt relevant, de kan like. Så har de din virksomhed i tankerne, når de engang skal vælge leverandør.

Det smitter at være likeable

Et like på de sociale medier er et lille ja, der er ekstra værdifuldt. Er jeres content likeable, så spreder det sig nemlig til målgruppen via jeres fælles netværk.

Stor erfaring med det lille ja

Hvordan skal du få dine potentielle kunder til sige ja – igen og igen?
Klausen + Partners kan hjælpe dig med at lægge en strategi, der udnytter jeres relationer på de sociale medier. Du kan også få gavn af vores erfaring med contentstrategi og eksekvering.

Tag fat i os, hvis du er klar til et lidt større ja!

Sig ja til mere inspiration

 

Hans-Henrik Søndersted-Olsen
CEO & Partner

+45 40 16 88 10

Kunne du tænke dig at se, hvordan vi har brugt tankegangen bag det lille ja til at skaffe leads til vores kunder? Få e-mail med to casefilm, hvor digitale beregningsværktøjer skaber markant salgsfremgang.



Jeg giver samtidig Klausen + Partners A/S tilladelse til at kontakte mig via e-mail, telefon eller sms med informationer om bl.a. events, undersøgelser eller andre relevant informationer. Mine informationer gives ikke videre til tredjepart.